feestdagen

Bas van Gils s184314 at KUB.NL
Fri Dec 24 11:28:21 CET 1999

Goede morgen democraten

het afgelopen jaar heb ik vol verbazing en met veel plezier de discussies op
deze lijst gelezen. Soms waren ze zinvol, soms zinloos soms 'off topic'. In elk
geval is het zo dat ik veel leuke/vriendelijke/interessante democraten heb
leren kennen en daar wordt ik erg vrolijk van.

Ik wil graag van dit medium gebruik maken om alle lezers hele fijne feestdagen
te wensen. Ik hoop dat al jullie dromen in 2000 uit zullen komen.

vriendelijke groet,

   Bas van Gils
      (Tilburg)

--
Bas van Gils, B.vanGils at kub.nl, Phone: +31-6-24614919  || Silence is the
http://stuwww.kub.nl/people/b.vangils                  || language of

The author of this E-mail requests that you regard this as a private message.
Please do NOT distribute it! Thank you very much in advance...