No subject

cathja maas maas0311 at WXS.NL
Tue Dec 21 19:39:48 CET 1999

peter f.g.bos wrote:

> Nederlandse omroepen   © 1999 NOS Teletekst / 3wis Internet
> Services
>
> Jammer dat zulke getalenteerde politici het soaptoneel van de
> politiek willen verlaten.
> Maar ik vind wel dat men voor vier jaren gekozen is. Het goed je
> gal te spuien. Misschien dat de politiek wakker schudt doordat
> de jonge mensen zich niet meer in die bekokde politiek kunnen
> vinden. Ga door Lousewies. Je bent een van de weinigingen die de
> aandacht op D66 weten vestigen.
>
> Peter F.G. Bos
> homepage: www.pfgbos.spedia.net

Wanneer dit waar is en het is geen vroege 1 april grap, dan denk ik: weg
met die dame! Want politiek bedrijven is niet alleen een kwestie van
talent maar ook van verantwoordelijkheidsgevoel.
Overigens: wie noemde toch altijd "Opschudding" het uitzendbureau?
Die krijgt wel gelijk. De baby-boomers hebben misschien teveel zitvlees,
maar de "jonkies" kunnen wel wat meer uithoudingsvermogen gebruiken.
Cathja Maas