[Re: gaat het slechter? (n.a.v. najaarsnota)]

Theo Veltman theoveltman at HOTMAIL.COM
Tue Dec 21 18:17:19 CET 1999

Maar wordt natuurlijk wel meteen weer meer in de toekomst als de rente weer
oploopt (en dat kan echt gebeuren) en het economisch toevallig even tegen
zit waardoor meevallers worden vervangen door tegenvallers. Aldus zou ik
niet willen spreken over een structurele verbetring; hooguit over een
tijdelijke verbetering ide over een iets langere periode zal werken.

Theo

>From: Bert Bakker <bbakker at usa.net>
>To: "Max Kok" <m.r.kok at hccnet.nl>, <d66 at nic.surfnet.nl>
>Subject: Re: [Re: gaat het slechter? (n.a.v. najaarsnota)]
>Date: 19 Dec 99 21:55:16 MET
>
>"Max Kok" <m.r.kok at hccnet.nl> wrote:
>
>N.a.v. het antwoord van Bert Bakker op mijn vraag over staatsschuld:
>Je ging niet in op de suggestie om met het geld wat we nu in een
>hoogconjunctuur overhouden het rentepercentage van de uitstaande
>staatschuld
>terug te brengen.
>In feite gewoon anti-cyclisch begrotingsbeleid.

> [...]

Dit bericht is verzonden via de informele D66 discussielijst.