Bidden voor D66

wolter ates wates at EURONET.NL
Thu Dec 16 00:35:51 CET 1999

Knip
> dan de Islam (althans dan de Islam zoals die door het merendeel van de zich
> Islamitisch noemende wereld misbruikt wordt).
>
> Op persoonlijke titel,
> Er zijn al genoeg ruzies gemaakt met als oorzaak misbruik van Bijbel of Koran.
>
> Ernst Debets/Zaanstad

De statistiek is denk ik fout, veruit de meerderheid (90 % ?) van de
islamiten zijn Soenieten, zachtaardig,
alleen de aanhangers van Ali (de schoonzoon van Mohammed), wij noemen
dat de fundamentalisten,
zijn  de last van de wereld. De vraag voor mij is waarom laten de
Soenieten zich zo disqualificeren door die paar  Ali aanhangers.?

Wop Ates