marine

J.L. Swarte jlswarte at MULTIWEB.NL
Wed Dec 8 20:21:50 CET 1999

Vooral voor Wolter Ates:
Voor alle duidelijkheid: mijn bericht ging niet over de marine maar over het
feit dat de woordvoerders eenvoudig weigeren binnen de partij aan de leden
dus, verantwoording af te leggen voor hun aanbevelingen en hun handelen. Wij
als leden hebben er geen letter over kunnen lezen, we weten niet van hun
beweegredenen anders dan dat ze willen bezuinigen en daar zit voor mij de
pijn. Bij de uitkomst van een discussie kan ik mij neerleggen, van
achterbaks handelen wordt ik uitermate sikkeneurig.
Voor het overige is er op de inhoud van je verhaal ook wel wat af te dingen,
maar dat laat ik verder achterwege.
Joop Swarte