praktijk

J.L. Swarte jlswarte at MULTIWEB.NL
Tue Dec 7 15:43:37 CET 1999

Mag ik het verhaal van Chido hier van harte ondersteunen. Ik was voorzitter
van de afdeling Den Helder maar ben daarmee gestopt omdat ik buiten de
partij zelf niemand meer kon uitleggen waar we in vredesnaam op weg naartoe
waren. Daarna in verkiezingstijd toch maar weer in de kraam gaan staan maar
na de desastreuze ideeën van de fractie over defensie en de kennelijke onwil
om hun kortzichtige plannen te onderbouwen, was ook dat geen pretje. Leg het
maar uit aan de burgers en militairen die in een stad als Den Helder
allemaal hun baan kwijtraken door de bezuinigingen zelve en de negatieve
neveneffecten. Ik heb ervoor bedankt om de pispaal te zijn voor Hoekema en
van 't Riet.
Joop Swarte