Doembo platform: evolutie en intelligentie

Cees de Groot cg at CDEGROOT.COM
Mon Dec 6 20:46:42 CET 1999

William Oosterwijk <de.alven at planet.nl> said:
>Wordt het in na ongeveer 20 millennia evolutie van pre-mens tot tot
>mens-in-ontwikkeling niet hoog tijd voor evolutie van de intelligentie?

Here, here!

Aangezien er interesse hiervoor blijkt te bestaan: kunnen we op eGroups.com
niet een speciale lijst opzetten over duurzaamheid? Over wat er nu al
mogelijk is, en wat er (politiek) gestimuleerd moet worden aan maatregelen,
onderzoek, etcetera?

Broeikas-effect of niet, ik denk dat iedereen het er over eens is dat de
enige manier om onze achterkleinkinderen een kans op een goed leven te
bieden is de economie op duurzaamheid om te schakelen.

Of is deze lijst het juiste forum?

(eGroups.com is een gratis lijstaanbieder, simpel op te zetten en te
bedienen).

--
Cees de Groot               http://www.cdegroot.com     <cg at cdegroot.com>