aanmelding surfnet / problemen daarmee

Kaj Leers fender at DDS.NL
Mon Dec 6 00:55:00 CET 1999

>Ik zit op de kabel en ik heb niks gehoord/gelezen/

Soms wel, soms niet. Lijkt me eerder een probleem van de Surfnet-provider;
90% van de tijd worden al mijn e-mails gekeurig gepost op de lijst, 5%
wordt geretourneerd met de mededeling 'Your message was undeliverable'
(terwijl de e-mail dan toch geplaatst staat op de lijst), en de andere 5%
van de tijd worden mijn e-mails ook stomweg geweigerd - door de
nic.surfnet.nl-server.

Grtz,

Kaj.