Scholierenstaking

M.J.C. Houtkamp mhoutkamp at RAAD.SCHIEDAM.NL
Sat Dec 4 11:45:59 CET 1999

Ramon Barends (D66) wrote:

> Hoi,
>
> Een nieuw onderwerp.
>
> De scholierenstaking vanwege het studiehuis. Wat vinden jullie van deze
> staking en wat vinden jullie van het studiehuis/2e fase ?
>
> Ursie Lambrechts heeft al mondelinge vragen gesteld over dit onderwerp.
>
> Ramon Barends

De scholierenactie lijkt mij een prima initiatief om de haagse
theoretici eens wakker te schudden.
Mijn jongste dochter (15, 4Gym) doet ook mee, met mijn hartelijke steun.
Het kind werkt zich een slag in de rondte, nauwelijks tijd voor leuke
dingen en de school is er nog absoluut niet op ingespeeld. Docenten
rommelen maar wat raak en geven bij kritiek de haagse politiek de
schuld. Maatregelen zijn snel nodig, anders is er een heel schooljaar
verloren gegaan.
Marcel Houtkamp, Schiedam