Helemaal waar

Ramon Barends (D66) r_barendsd66 at HOTMAIL.COM
Sat Dec 4 01:10:37 CET 1999

D66 is sociaal (GL) - liberaal (VVD).

In Europa zitten we in de ELDR, omdat dat eigenlijk links-liberalen zijn. De
VVD is daar eigenlijk de vreemde eend in de bijt.
Ook daar wordt veel samengewerkt met de Groenen.

D66 en GL zitten hier in NL in de populaire jongerenhoek. Vandaar die link.
Veel JD'ers vinden GL dan ook sympatiek.

Dus; het kan !

Ramon