schoorsteenveger "Greetje Verver"

William Oosterwijk de.alven at WXS.NL
Wed Dec 1 10:39:23 CET 1999

Greetje Verver schreef:
> Ik wil jullie de theorie van mijn schoorsteenveger niet onthouden. De
> klimaatverhoging op onze aarde heeft niets te maken met al die moeilijke
> rapporten. Het heelal is heel groot en in dat grote heelal zijn ook
> temperatuursverschillen. Dat de temperatuur op aarde oploopt komt
> omdat de aarde momenteel door een warmer gedeelte van het heelal
> cirkelt. Iemand een reactie op deze theorie?

Discussie scherpt de geest.
Maar als initiatiefnemer van het "doembo platform" geef ik er de voorkeur
aan om scenario gericht te discussieren.
Bij die schoorsteenveger dacht ik toch heel even dat je ons ging vertellen
dat de schoorstenen vooral opwarmen ten gevolge van het vegen ;)

Humor is leuk en verlicht het leven, maar maar ik zou discussies onder
de vlag van het "doembo platform" graag beperken tot serieuze bijdragen
aan scenario's tot ontwikkeling van duurzaamheid.

William Oosterwijk
D66 Drenthe