D66: mobiliteit en Dhr. van den Muijzenberg (+ tip voor Erik !)

Ramon Barends r_barends at HOTMAIL.COM
Mon Aug 30 21:45:12 CEST 1999

... de kritie gaat verder !
 >Beste Oele,

Geadresseerd aan een persoon, dus off-list.

-> Fout... Oele was de steller, dus schrijf ik Beste oele, daarmee wordt
verder ieder mee bedoeld die dit ook leest !

 >Een reactie (gemarkeerd met =rb=):

Irritant. Elke mailreader zet automatisch van >-tekens voor de tekst
waar je op reageert en dat is niet voor niets. Jij maakt er een zoek-
plaatje van. Daar hebben je lezers geen tijd voor.

-> Hoe weet jij nou wat mijn mailreader doet ?

 >=rb= Hoe gaat het met de jongerencoalitie momenteel ? Ik hoop goed ? Heb
jij
 >overigens een mailadres van het LS van de RPF-jongeren ? =rb=

Volstrekt onbelangrijk voor de lijst, dus off-list.

-> Verwacht je nou werkelijk dat ik alleen voor deze vraag er nog een
mailtje aan wijdt ? Krijg ik Oele weer op mijn dak dat ik te veel mail naar
hem !

 >=rb= Er zou eigenlijk EEN soort kaartje moeten komen op baisi van
 >kilometers, waarmee je in bus, tram, trolley, metro en trein (of dit nu
NS,
 >Lovers of Syntus is) moet kunnen stappen en reizen. =rb=

Het gebruik van woorden in hoofdletters is zeer onbeleefd. Wordt er-
varen als schreeuwen. Wanneer je een woord wilt benadrukken kun je
dit tussen *sterretjes* of _underscores_ zetten.

-> Kijk, dit is nu pas zinnige kritiek !

 >Alsjeblieft Oele, een reactie ! Ik stuur deze mail ook naar de

Prive-berichten off-list.

-> Zie boven !

 >Check ook:
 >D66: http://www.d66.nl
 >D66 Nijmegen op het net: http://komt.snel! :-)
 >JD: http://welcome.to/jongedemocraten
 >JD Gelderland/Overijssel: http://www.theochem.kun.nl/~michelg/jd/
 >De stand: http://www.politiekebarometer.nl
 >Clouseau: http://www.clouseau.be

Je signature is veel te groot. Vier regels is echt het maximum.

-> De regels tussen Clouseau en Hotmail verzin ik niet ! Het zijn dus 7
zinnen met links waar je gebruik van kan maken !

ERIK:
Een tip: blokkeer mijn adres op jou mailbox. Ben ik ook van dit gezeur af !

En ja, na 3 klaagmails ben ik geirriteerd ja ! Sorry, tegen de andere
lijsters die in deze mail verzeild zijn geraakt...

en dan nog mijn te lange sig!

Vriendelijke groet,
Ramon Barends, Nijmegen