Peilingen 23/08/99 12:03

Arjan Stoffels astoffels at LEIDERDORP.NL
Tue Aug 24 13:01:23 CEST 1999

Helaas Arjan, weer een leeg mailtje, Cathja
Doen we hem nog een keer, Arjan (met excuus aan de mensen die mijn eerste
mail wel gewoon kunnen lezen).

>Gerard Bos schreef:
>
>Om ook maar eens een filosoof te citeren: Rorty schreef dat het in de
>politiek ook om sentimenten mag gaan en niet rationeel behoeft te zijn.

Of, zoals ik het Han Weber (lid PS Zuid-Holland in de vorige periode) eens
heb horen zeggen, 'politiek is emotie'.

Met vriendelijke groet,
Arjan Stoffels

'Ignorance is natural. Stupidity takes commitment.'
Salomon Short in The war against the Cthorr.