sleutelcongreg

Verver brummen at D66.NL
Tue Aug 24 15:45:24 CEST 1999

Beste Organisatoren.

Vanochtend kreeg ik een uitnodiging van de Bestuurdersvereniging voor
een bijeenkoms in het gebouw van de Tweede Kamer op 25 september a.s. Nu
was ik net van plan om naar het sleutelcongres te gaan, maar twee
zaterdagen achtereen lijkt mij erg veel. Het onderwerp heeft volgens mij
wel iets van het sleutelcongres zodat ik mij afvraag: Ik dit nu een move
van het HB om de aandacht van het sleutelcongres af te leiden? Was het
niet mogelijk geweest om beide te koppelen? Of zie ik het helemaal
verkeerd en is de opzet van het sleutelcongres toch heel anders?

Greetje Verver