ComMisser Identiteit in de volgende eeuw

Arjan Stoffels chimera at STAD.DSL.NL
Tue Aug 24 01:06:12 CEST 1999

-----Original Message-----
From: Peters K. <K.Peters at tk.parlement.nl>
To: 'Sleutelcongres' <Leiden at D66.nl>
Date: maandag 23 augustus 1999 11:17
Subject: RE: [D66] Sleutelcongres

hoi arjan,
even voor de goede orde: de commissie identiteit staat niet (!) onder
voorzitterschap van alexander pechtold. alexander is voorzitter van de
commissie 'politiek in de volgende eeuw' en komt met een rapport op het
najaarscongres, dat is getiteld 'toekomst voor de politieke partij'. ik zit
ook in die commissie en het wordt een heel leuk rapport, maar het gaat niet
over de identiteit van d66.
volgens mij heb ik dit verhaal nu alleen aan jou gemaild - ik ben geen
ervaren discussielijster -, maar kan jij zorgen dat dit op de discussielijst
terecht komt?

dank en groetjes, en veel succes met het sleutelcongres (zal wel veel werk
zijn!),
klaartje

Okee, okee, ik zat er even naast. Errare humanum est zullen we maar zeggen.
Nu ja, weet iedereen meteen dat we deze commissies hebben en dat ze met een
rapport komen :-).

Met vriendelijke groet,
Arjan Stoffels