Boete voor Dutchtone

Rik Jungmann rik.jungmann at WXS.NL
Fri Aug 20 21:39:17 CEST 1999

Opvallend nieuws vanavond in de Gooi- en Eemlander. Dutchtone moet 370.000
gulden boete betalen aan 's-Graveland omdat zij indertijd illegaal twee
zendmasten geplaatst hebben.

Uit het stuk blijkt de race om de mast. KPN wil kennelijk de bestaande mast
niet delen. Dutchtone wil landelijke dekking bieden en zet op grond van twee
particulieren masten neer, denkt daarmee klaar te zijn en langdurige
bestemmingsplanprocedures te vermijden.

Om kort te gaan, hier valt door de politiek wel een en ander te regelen in
het wilde westen van de gsm lijkt het.

Meer weten? http://web.inter.nl.net/users/sGraveland.d66/

PS. Voor de goede orde, ik zit niet op de list, dus ik ga de discussie op de
list niet aan als die mocht ontstaan :-), maar de mededeling leek me
interessant voor sommige bestuurders.

Rik.