Euthenasuie

cathja maas maas0311 at WXS.NL
Sat Aug 14 16:38:59 CEST 1999

Ruud van Veggel wrote:

> Mensen met een handicap (zoals ik) zijn volgens Dr. M.A. Fluks minderwaardig. Ik hoef niet te weten wat en waar hij heeft gestudeerd. Maar mischien kan iemand mij uitleggen wat hij op de discussielijst te zoeken heeft. Hij discussieert niet, hij beledigt. De tranen staan in mijn ogen. Graag reactie.
>
> Drs. Karolijne van Veggel-Bauland
Niets van aantrekken Karolijne! Mijn moeder zei vroeger altijd: hoe
groter geest, hoe groter beest en onze dr. is daar een voorbeeld van.
Af en toe kom je op deze lijst nu eenmaal bijdragen tegen die bepaald
niet van fijnzinnigheid getuigen. Soms ga ik er op in soms delete ik een
poosje mailtjes van die persoon ongelezen. Alhoewel ik wel altijd op de
eerste probeer te reageren, zodat wel duidelijk is dat niet iedereen op
deze lijst dom of gewoon puur slecht is.
Sterkte en maak er toch maar weer iest moois van dit weekend
Cathja Maas