FW: Euthanasie

Lodder Ing P.H. P.H.Lodder at ATO.DLO.NL
Wed Aug 11 16:53:31 CEST 1999

Beste dames en heren,

Op de openbare discussielijst van voornamelijk D66-gezinde aanhangers (niet
perse leden), kwam van Dr. Marc-Alexander Fluks een bijdrage binnen naar
aanleiding van het wetsvoorstel voor regeling van euthanasie, onder andere
voor kinderen tussen de 12 en 16.

In deze bijdrage doet Dr. Fluks op zijn zachtst gezegd een stevige
beschuldiging aan personeel van uw ziekenhuis. Daar ik vermoed dat geen van
uw personeelsleden lid is van deze lijst, wil ik u bij deze de kans geven u
te verdedigen tegen deze beschuldiging.

De lijst waar de bijdrage in kwestie op verscheen luistert naar de naam
:"d66 at nic.surfnet.nl".

Mocht u problemen hebben om via dit adres te reageren, dan kunt u dat ook
altijd via mij doen, ik zal dan het bericht "forwarden".

Voor alle duidelijkheid wil ik nogmaals stellen dat de lijst openbaar is.
Daarnaast zijn op de lijst al een aantal reacties geweest van mensen die
geen barst geloven van de beschuldiging. Voor de goede orde: ik geloof hem
ook niet, maar voor het al dan niet waar zijn kan ik geen bewijzen
aandragen.

Met vriendelijk groet,

Pieter Lodder