Totale en blijvende verduistering van een mailadres

Chido Houbraken C.I.L.Houbraken at DNB.NL
Fri Aug 6 11:09:39 CEST 1999

Met een ecliptisch genoegen meld ik u dat onderstaand mailadres vanaf vandaag
niet meer geschikt is voor het onderhouden van contact met Chido Houbraken,
oud-medewerker van De Nederlandsche Bank.

Het ongepaste adres is:  C.I.L.HOUBRAKEN at DNB.NL

Zij die er waarde aan hechten toch email-contact met mij te kunnen houden, mogen
hun boodschappen adresseren aan:

QUISSAMA at WXS.NL.

Met vriendelijke groet,

Chido Houbraken

`Externe E-Mail wordt door DNB niet gebruikt voor het aangaan van
verplichtingen`

`Any e-mail messages from De Nederlandsche Bank are given in good faith but
shall not
be binding nor shall they be construed as constituting any obligation on the
part of the Bank.`