Zonsverduistering bij Volksgezondheid

Arjan Stoffels chimera at STAD.DSL.NL
Fri Aug 6 02:07:09 CEST 1999

Emmy schreef:
>Sorry hoor, maar je hoeft toch niet te kijken naar een
>zonsverduistering. En anders neem je een beroet stuk glas, zo
>gemakkelijk.  Mensen hebben toch ook hun  eigen verantwoordelijkheid.
>Het lijkt wel of de overheid overal voor op moet draaien. Wat een
>gezeur.

Ik post niet vaak alleen maar een instemmingsmail, omdat ik dat
lijstvervuiling vindt. Maar in dit geval ben ik het zo hartgrondig met Emmy
eens, dat ik dat wel doe. Te vaak gaat het handje (vragend of wijzend) naar
de overheid. Al langere tijd is bekend dat er een zonsverduistering is. Elke
zot weet dat je niet ongestraft recht in de zon kunt kijken, dus ik zie niet
in waarom de overheid hier ook maar een cent aan zou moeten besteden.

Met zonnige groet op een bewolkte dag,
Arjan Stoffels