Uitslag Waterschapsverkiezingen

Mimy Sluiter manx1 at WXS.NL
Thu Apr 29 15:06:41 CEST 1999

Idem hier - geen stembiljet, enkel als D66er gewerkt om in ieder geval
alle D66-kandidaten onder de aandacht te brengen, net zoals ons
Regiobestuur overigens in Noord Holland.
Ik hoop dat iedereen het gehaald heeft volgende week. Zodra ik meer weet
zet ik een en ander op deze lijst.
Mimy Sluiter
Statenlid met "water" in de portefeuille

--
Mimy Sluiter
cats: <http://welcome.to/Manx> mailto:manx1 at wxs.nl
politics: <http://welcome.to/d66.noordholland> mailto:m.sluiter at d66.nl
phone & fax: +31-[0]35-6920501 / cellular phone: +31-[0]6-50278642
*** Moirawin Manx are Magic ***