Borst eruit?

Verver brummen at D66.NL
Thu Apr 22 16:31:10 CEST 1999

Beste Henk Vreekamp,

Mag ik je eraan herinneren dat ik enige tijd geleden deze kwestie al aan
de orde gesteld heb, en als ik mij goed herinner was jij het die zei:
Wacht nu eens rustig even de conclusies van de enquetecommissie af.

Dat heb ik nu gedaan en ik ben van mening dat, wil de politiek nog enige
geloofwaardigheid behouden, de verantwoordelijke ministers hun
conclusies dienen te trekken. Ook Borst dus. En als daardoor de paarse
coalitie uit elkaar dondert, dan zij het zo. -

Ik ben toendertijds, en dat is al enige tijd geleden, lid geworden van
D66 omdat die een andere politieke handelwijze nastreefde. Ik heb nooit
gedacht dat D66 ers met een afdekpolitiek genoegen zouden nemen.

Let wel: niet alleen Borst, ook b.v. Jorritsma en Kok. Dat hoeft nog
steeds niet te betekenen dat als Jorritsma en Kok blijven zitten Borst
dit ook maar moet doen. Wat dat betreft heb ik nog steeds respect voor
Robin Linschoten.

Groetjes
Greetje Verver